Vardagsrumspiff

Före piff:
 
Efter piff:
 
Tavla från Fotografiska, Krukor från Blomsterlandet, Ljusstakar & Sidebord från IKEA, Doftljus & Diamantljuslykta från Haga Hem, Vas från Mio, Lampa från Hemtex och Glaskupa från Åhléns.
 
Som vanligt blir bilderna supertråkiga när det är kolsvart ute och man måste ta med blixt, men skillnaden syns ju i alla fall.
En tom plats blev tillpiffad med trevliga saker och vardagsrummet känns genast mycket bättre.
Trots den hemska parketten......
Lite nya kuddar i soffan och några nya tavlor ovanför ska komma på plats och sedan får nog vardagsrummet vara ett tag.
Ända till vi planerar slänga ut matsalsbordet och göra myshörna istället.
Men det tar vi sen.
 
I dag har vi en alldeles vanlig tisdag.
Älste sonen är på fotbollsträning med pappan och jag är hemma med smågrabbarna och myser.
Lite skönt mör i koppen efter gårdagens träningspass.
Och lite skönt lycklig i kroppen efter en dag som bjöd på en massa sol och som fortarande var ljus när jag gick hem från jobbet.
Hade nästan glömt bort hur det kändes.
 
Jag gillar tisdagar. Även om de bara är alldeles vanliga.


Så fint det blev!
Och det där ljuset....såå härligt! Idag sken solen och fåglarna kvittrade, vår i luften, gör mig såå glad! :)

Kram Jennica

Så fint med lite förändring,skåpet e superfint,kramar

väldigt snyggt de där blev!=)

Fint de lev. Kul att ändra om. Ljuset blir bättre och bättre. Längatr som en knas till maj månad nu 😃kram

Vad snyggt det blev!!!!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]