Mysmorgon

 
Sjukstugan fortsätter här hemma.
Trodde äldste sonen också skulle bli sjuk i morse, men det verkar (än så länge iaf) vara falskt alarm.
Åkte till Hemmakväll igår kväll och hyrde ett gäng filmer till grabbarna.
Så nu försöker vi göra det bästa av situationen.
Tända ljus och mysa ner oss i soffan framför en film.
Utanför ökar blåsten och vi inväntar "Helga" som de tror drar in över Östergötland i eftermiddag.
 
Lika bra att stanna inomhus med andra ord.
 
Hoppas ni får en härlig fredag (utan varken sjukstuga eller Helga...)


mysigt :)

vad mysigt att kolla filmer för dom när dom är sjuka. krya på!!

Å, krya på honom.....hoppas inte det blir så mkt till storm men det låter som det börjar ta i.
Kram

myys!

Krya på honom
Perfekt väder att se på film...
Det blåser ordentligt här på västkusten

Ha en fin kväll
Kram Sandra

Det måste få vara mysigt att vara sjuk med och här blåser det rejält också

Låter mysigt!

Så mysigt med filmer :)

jodå helga hon har varit här mestadels hela dagen o nu eskalterat. rejält ! får ont i huvudet av blåsten o blåser iväg .

du har så himla fint hos er alltid <3
usch hoppas ingen mera blir sjuk o krya på inte kul går massa här me nu

hoppas du har en fin start på helgen kram

Trist med sjukstuga, men att ligga inne, mysa och kolla på film är ju inte helt fel som "medicin" :)
Jag hoppas att ni får en mysig helg trots allt !
Kram

vad fint ni har det! :)

Krya på er!!! Film är nog bästa medicinen :)

Hoppas ni blivit friskare nu :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]