Fredagskväll

Vilken vecka det har varit!
Jag har varit fullständigt slut i kroppen och varje dag varit övertygad om att jag skulle bli riktigt sjuk.
Men ingenting har brutit ut.
Har stupat i säng tidigt varje kväll för att försöka motverka sjukdomskänslorna med sömn, men trots tidiga kvällar i säng har jag sovit urdåligt och ändå vaknat lika trött som när jag slarvar med att lägga mig om kvällarna.
I dag känns det bättre i kroppen, men jag är fortfarande så där läskigt trött.
Så jag ska snart bädda ner mig trots fredag.
 
 
I kväll har jag i alla fall tagit med min trötta kropp på "snacks-shopping".
I morgon går den årliga lilljulen av stapeln och då gäller det att ladda upp ordentligt med godsaker till alla gäster. Jag hoppas verkligen att tröttheten ska vara bort i morgon så jag orkar dansa hela natten....
 
Nej, nog tjatat om trött och tråkig kropp!
 
Trevlig fredagskväll på er!!


Oh mysigt med lilljul klart man ska bunkra upp då =D

Ja vad mysigt! Ha en fortsatt trevlig helg ♡ kram

är oxå sådär skit trött på allt o i kroppen men inget kommer ut. har haft ont i halsen men blir liksom inget det e jobbigt det me.

hoppas ni får en fin 3 advent o lucia ändå kram

Hoppas du har klarat dig från att bli sjuk... Jag och min sambo har precis haft influensan, vilken pärs!
Kram och ha en fin vecka <3

Så tråkigt när man känner sig halvkass hela tiden, bättre att det bryter och ut och att man sen blir riktigt frisk! Jag hoppas att du orkade dansa hela natten och att du känner dig piggare idag!

Alltid gott med snacks hehe! :D









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]