Favoriter i sjukstugan

 
Essie är utan tvekan mitt favoritnagellack.
Snabbtorkande med lång hållbarhet.
Brukar med jämna mellanrum utöka min samling och dessa två är de senaste tillskotten.
Tillsammans blir de en riktigt festlig kombo som passar perfekt till helgernas alla festligheter.
 
 
Just nu finns det hur många varianter som helst av glittiga överlack i olika färger, så det är mycket troligt att ytterliga några av dessa varianter kommer utöka min samling ännu mer innan detta år är över.
Dessvärre har jag ett jobb som inte tillåter nagellack vilket gör att jag sällan målar mina naglar.
Men så fort det vankas festligheter till helgen åker det på.
 
I helgen kommer jag nog dock vara "all natural".
Vi har just nu sjukstuga här hemma med en riktigt febrig Alvin och en Theo som började klaga över sitt öra igen när han skulle sova.
Så helgen blir lugn och skön med förhoppnigsvis friskare barn.
 


Naw....Krya på liten. Vilka läckra lack. Kram Anette

Åh vilka läckra färger och lillen får krya på sig! Kram

va tjusiga nagelack

Fina lack :)

Tycker också de har fina lack, bra priser med. Ohh tuffen ont i örat, jag var öronbarn och det kan göra så ont, krya på er
kramar

Såå snygga färger! Älskar dem :) kram

Snygga lack! Hoppas pojkarna kryar på sig till helgen.

Hoppas alla kryar på sig fort! Jag älskar också nagellack, en av mina vänner tyckte igår att det började likna ett tvångssyndrom med så många lack :-)
Önskar dig en trevlig helg!
Kram

N

Superfina nagellack!!

Jag älskar essies nagellack! De är bäst!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]