Vilken kväll!

 
I går fick vi njuta av en underbar kväll.
Efter att ha spederat dagen inne i Halmstad landade vi på gräsmattan i strålande kvällssol.
 
 
Det var så oroligt varmt och skönt trots att klockan passerat 19.
Det är just sådana där stunder man behöver för att kunna ta sig igenom de mörka och kalla delarna av året.
De där stunderna man kan tänka tillbaka på och vara tacksam över att man fått uppleva.
 
 
När det svalnat lite begav jag mig ut på en riktigt skön löprunda och avslutade sedan kvällen med pizza, rosé och en film.
 
I dag hade vi planerat en heldag nere vid stranden då det är vår sista dag i paradiset innan vi åker hem igen imorgon, men planerna ändrades då vi vaknade upp till en grå himmel och kalla temperaturer.
Känns lite trist, men är ändå tacksam för att vi i alla fall fick uppleva en hel vecka med underbart sommarväder.
 
Och kanske spricker det upp till eftermiddagen......
 
 


Ser skönt ut. Man behöver den här solen och värmen. Ska enligt SMHI spricka upp lite i em. Trevlig söndag!!

Visst är det underbart med sådana kvällar, gäller att njuta av dem lite extra.

Madeleine

Men så härligt det ser ut!!!

ser himlaa trevligt ut..

Ja vilken energi de fina dagarna och kvällarna ger en. Sommaren må ha varit tråkig, men att den avslutar såhr är underbart. Vi har som tur var semester nästa vecka och då blir de Mallorca =) kram

Ser ljuvligt ut! Blir verkligen en energikick de dagarna solen visar sig

ååå så härligt!! nu har vi äntligen fått värme, sommar, varma öljumma kvällar, som man längtat <3 kram / Helen

Så härligt det ser ut!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]