Sista veckan

Inleder sista semesterveckan med fortsatt underbart väder.
Vi borde egentligen ha tagit tag i all packning som står och väntar, men spenderade istället dagen utomhus.
Hela familjen har cyklat en sväng till lekparken, äldste sonen har badat hos en kompis hela dagen, mannen har målat, smågrabbarna har lekt med alla leksaker de inte lekt med på tre veckor och jag har rensat ogräs.
Och såklart spenderat en hel del tid i solstolen.
Den bästa platsen när vädret är så här ljuvligt.
 
 
På kvällen bytte jag dock bikini mot lite mer kläder och tog med äldste sonen på en shoppingrunda.
Lite inköp inför skolstarten, lite REA-shopping och så kvällsmat som sonen fick välja vilket utan tvekan blev kycklingkebab.
Vi hade en riktigt mysig date på tu man hand vilket behövs emellanåt.
 
Nu soffan en stund innan sängen då en löprunda väntar i morgon bitti.
Har hört rykten om regn imorgon vilket passar ganska så bra med tanke på den där packningen som står och väntar.
Men bara imorgon.
Sedan vill vi har tillbaka den underbara solen igen.


Vilket underbart väder vi har och det är så skönt att de fortsätter med :)
MEn ni verkar ha det toppen bra på er sista vecka. Njut!!! Och du,du passar jättebra i gult!

Låter som en bra plan...häng i solen när den visar sig - tvätten finns kvar till dagar med sämre väder!!

Vi kör också sista veckan här hemma å fixar å donar inför skostart!

KRAM

Så avis på er som även har haft ledigt denna vecka också, vädret har ju varit helt underbart men det ser som tur var lovande ut inför helgen också;)

Så fin du är i gult!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]