Härliga fredag

Grabbarnas fredagsmys som består av Cheez heartz och popcorn.
 Själv ska jag mumsa loss på en banasplit-variant som såklart innehåller kvarg.
 
 
Det är mycket kvarg just nu.......
Är inte särskilt förtjust men hade hoppats jag skulle vänja mig lite vid smaken (vilket jag inte gjort än....).
 
Nej, nog pratat om kost.
Även om jag börjar komma in i nya rutiner tar det fortfarande upp en stor del av min tankeverksamhet.
Ny vanor tar tid.
Men nog pratat om det som sagt!
Nu är det fredag och den känslan är oslagbar.
 
Grabbarna har sjunkit ner i soffan framför en film med sitt fredagsmys och jag ska snart göra dem sällskap.
En oplanerad helg ligger framför oss.
Lite fix här hemma finns såklart att göra, men vi hoppas även kunna njuta en del av sensommaren som lovat hänga kvar även denna helg.
 
Hoppas ni njuter riktigt ordentligt av fredagskvällen!
 


Trevlig helg!! Nu åker vi ut till båten & fredagsmyset, vad duktig du är med kost o träning. Min tanke är att September ska bli en socker fri månad... (hur jag nu ska klara det, haha ) ja ja, jag hoppas jag klarar det!! Kmr lägga upp endel olika recept på mat/frukost/mellanmål. Har du provat den drickkvargen förresten? Den va rätt god med jordgubb i.

Vännen om du har svårt med kvargen så är mitt tips att smaksätta den med Funlight saft! funkar super! Hitta en smak du gillar, rör ner lite av den koncentrerade saften i din naturella kvarg så får du en smak du gillar!!

KRAM

Jag äter också kvarg som mellanmål oftast, men kan bara äta det ihop med bär, oftast blåbär/hallon då är det gott.

håller mej nog till grabbarna då fniss. nä skämt o sido ja gillar faktiskt kvarg så det går nog bra. kul att göra lite olika varianter brukar ha frukt eller bär i

ha en fin lördag kram

jag vill ner en 5-6 kg i vikt, men hittar inte karaktären är ju så mysigt att mumsa på godis på helgen, måste skärpa mig ;)

Hoppas du hade och får en fin helg
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]