Fullt upp

 
Har precis "multitaskat" lite här hemma.
Försökt hitta mina djupa magmuskler samtidigt som jag spanat på Idol.
En av anledningarna till att jag satsat på en PT är att få hjälp med mina delade magmuskler.
Så de övningarna ska göras dagligen, men jag väntar ivrigt på att även "den andra" träningen ska dra igång.
Den första veckan har enbart varit fokus på kosten och det har verkligen varit fullt upp.
Så fort jag kommit hem från jobbet har matlagningen startat och förberedelser för morgondagens tre mål som ska tas med till jobbet. De första dagarna var jag hur stressad som helst över allt detta jobb, men nu börjar jag komma in i det lite mer och nu känns det lite bättre.
Trots att det fortfarande är mycket jobb som tar mycket tid.
Tid som jag inte alls lagt på kosten tidigare.
 
 
Onsdagen snart gjord och första arbetsveckan likaså.
Full rulle på jobbet så det blev ingen mjukstart direkt.
Men lika bra det för då går det fort mot helgen.
Har fortfarande den där semesterkänslan i kroppen och längtar till mer ledighet.
Så en helg med strålande sol och kräftskiva kommer inte sitta fel.
 
Hoppas ni haft en härlig onsdag!


Låter härligt :)

heja dig!!=)

Jag längtar med till helgen, vill ha sovmorgon NU!

Duktig du är!!!
Ja jag längtar oxå till helgen! Så härligt väder vi fått, man vill ju bara vara ledig.

Du är så jäkla grym !! :)

Duktig du är!!! SKa bli så kul att följa din PT-resa!

Du får gärna dela med dig av maten...det är jag nyfiken på!

Du är grym!! Ja jag vill med höra om maten, var det LCHF?el är jag helt ute o reser?? 😉

Du är grym!! Ja jag vill med höra om maten, var det LCHF?el är jag helt ute o reser?? 😉

Hur lägger du om kosten, jag måste börja ta tag i det med ;)

Du är så bäst! ;)
Kan du inte visa vad du fått för typ av övningar för att få ihop magmusklerna? Måste ta tag i det jag med...









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]