En smula stress

Hallå mitt i sista semesterveckan!

Första dagen som jag verkligen känt mig stressad under dessa sex veckor av semester.
Och det är väl i och för sig bra, men känslan var lite ovan och fram för allt jobbig.
 
De här sista dagarna av ledighet är ganska fullspäckade och försvinner alldeles för fort.
Det är ju egentligen nu man ska passa på att njuta riktigt ordentligt och ladda batterierna,
men det hinns liksom inte riktigt med.
 
I morgon väntar ytterligare en sådan där dag.
Den börjar tidigt med äldste sonens skolstart, sedan iväg till Linköping på fm, lekdejt på em och så lite Augustifesten på kvällen.
Och däremellan ska jag få till en massa matlagning och matintag enligt strikt kostplan då jag påbörjat en månad av PT Online och inte riktigt förstått hur omfattande det var gällande kosten.
 
Men mer om det en annan gång.
 
Jag har ju faktiskt hunnit med ett par timmar i solstolen (mellan frisörbesök och storhandlin)g och då släppte den där stresskänslan för en liten stund i alla fall.
 
 
Nej, nu väntar soffan en liten stund innan det är läggdags.
I morgon måste vi ju gå upp tidigt.......


Förstår precis den där stressen - samma här...så mycket som ska hinnas med innan vardagen drar igång igen!

KRAMAR till dig!!

ja stressen kommer ibland här med. hoppas de går bra på första skoldagen för din son.
min son börjar på tis nästa vecka. kram

Precis köpt en ny almanacka och började skriva in alla kommande tider vi fått och det gör mig små stressad när jag ser hur mycket man har framöver och många tider som krockar.

så skönt med lite sol :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]