Årets skiva

 
I går bjöd sensommar Sverige på sitt allra bästa väder.
Prefekt tajming då årets kräftskiva gick av stapeln just denna dag.
En underbar kväll tillsammans med härliga vänner.
Femkamp med lite nya grenar.
Strålande sol så länge den höll sig uppe.
Värmande uterum när kylan började smyga sig på.
Kräftor i mängder och en massa annat gott att äta och dricka.
Egengjorda kräfthattar (nästan alla iaf....).
Musikquiz.
Skratt och tokerier.
Och så dans i timmar långt in på natten.
 
 
 En kväll vi kommer leva länge på.
 
Söndagen har till största del spenderats utomhus i solen.
En känsla av att det nog var den sista riktigt varma sommardagen när man är ledig.
Så fulladdad med D-vitaminer ska jag nu krypa ner och lägga mig för att orka med en ny vecka.
En vecka full med träning, mat och allt det andra som också såklart ska hinnas med.
 
Hoppas ni haft en härligt solig sommarhelg!
 


sååå himla mysigt!!! kram

Man kan ju inte annat än njuta av detta väder, så härligt. Kul med femkamp!

Ser riktigt mysigt och festligt ut!!

Vilken härlig kväll!

Men va härligt det ser ut!! vi har vår skiva lite senare i år då flera skulle bort i början av september...den 26:e september smäller det dock!

KRAM

Ser verkligen härligt ut!
Vilket väder vi har haft de sista veckorna, helt underbart.
Idag fick vi dock leta upp regnkläderna igen.

KRAM

Åh var härligt!!

Vädret är helt underbart,vi hade kräftskiva i helgen med grannar och superhärligt att kunna sitta ute så pass länge.Kramar









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]