Sunday - funday

Gårdagens underbara väder fortsatte tyvärr inte riktigt på samma sätt idag.
Solen har strålat, men vindarna som blåst har inte varit lika strålande.
På förmiddagens promenad ner till stan fick man nästan stanna upp emellanåt för att hålla sig upprätt.
Men det var ju i och för sig bra att kämpa på lite extra för att kunna göra utrymme för månadens brunch som skulle intas tillsammans med bästa tjejerna.
Så mycket gott att fylla magen med.
Och så mycket gott att fylla själen med efter ett par timmar med vännerna.
 
 
Förutom stormvindar och välsmakande brunch har vi haft en bra söndag.
Jag tvättar dock fortfarande flera tvättar om dagen efter fjällenresan och är inte färdig än.
Helt otroligt hur mycket tvätt en sådan resa uppenbarligen genererar.
Äldste sonen har varit supertaggad och otålig inför eftermiddagens bowlingkalas.
 
 
Riktigt uppspelt, även om inte bilden avslöjar hans sinnesstämning.
Men det där med att posera - inte riktigt hans favoritsysselsättning precis.
 
Hade sett fram emot att nu sjunka ner i soffan framför kvällens Johan Falk-film, men insåg ganska så snart att jag redan sett den.
Så jag får istället sysselsätta mig med att leta stuga på Gotland i sommar.
Drömma mig bort till semestern och mumsa loss på jordgubbar doppade i riktigt mörk choklad.
 


så mysigt och härligt. OCH GOTT med doppade jordgubbar!

ja håll i hatten så det blåser,kul med bowlingkalas för fina killen.kramar

Tack snälla för gratulationerna! Kramar! ♥

Åh gud så gott allting såg ut!
Chokladdoppade jordgubbar var alltför längesen nu inser jag...

Fin kalaskille med snygg frisyr :)
Trevlig tisdag!

hi hi söt han e . min son avskyr va me när mamma tar fram kameran
mm så gott det såg ut. hoppas allt är bra kramar

Jordgubbar, underbart! : )

Choklad och jordgubbar alltså... Såå gott!!

Hoppas att din vecka har varit bra!

KRAM









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]