Redo för våren

Hemma igen efter en härlig vistelse bland en massa snö, fjälltoppar och strålande sol.
Men nu är det över och jag behöver inte en enda snöflinga till på många, många månader.
Nej, nu är jag definitivt färdig med vantar, mössor, tjocka jackor, snövallar, isiga bilrutor och minusgrader.
Nu är jag fullständigt redo för våren.
Och det ser ju verkligen lovande ut de närmsta dagarna med löften om 17 grader varmt och strålande sol.
 
Jag har inhandlat nya löpardojor som jag tänkte inviga i det där härliga vädret.
Förhoppnigsvis flyga fram över rensopade asfaltsvägar och genom fågelkvittrande skogar.
 
 
För vad annat kan man göra med dessa lyckopiller till skor.
 
Nu hög tid att hoppa i säng.
I vår nya ursnygga och otroligt skööööna säng!


gud vad snygga skor. kram

Härligt med nya skor.
Du kommer flyga fram:)
Kram

Snygga!
Jag måste också byta ut mina löpardojor. Och självklart ska de vara färgglada ;)
I går hade vi ett helt magiskt väder. Var bara tvungen att inviga solstolen en liten stund.

Kram

Snygga!! : )

Träning blir så mycket lättare med lite färg :)

Madeleine

Man flyger garanterat fram med nya löaparskor/kläder..

Kan du skicka lite sol här är grått grått grått idag! nä ingen mer snö nu för nu har jag också rensat bort vintermössor och vantar

Ha en fin och skön helg
Kram Sandra

Skitsnygga skor! Färgerna är ju jättehärliga!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]