Snart Fredag

Veckan har dragit igång med raketfart.
Tillbaka i heltid och dagarna rullar på.
På fredag bär det av till Budapest tillsammans med ett gäng härliga tjejer.
Pass är förnyat, pengar är växlade och flygbiljetter utskrivna.
Men mitt största bekymmer när en resa väntar - packningen - har jag inte tagit tag i än.
Men jag har ju några dagar kvar......
 
För 10 år sedan var vi 11 tjejer som åkte iväg till Scottland på en långweekend.
En resa som vi fortfarande ofta pratar om då vi hade så roligt.
Och efter den beslutade vi oss för att försöka komma iväg på liknande resor med jämna mellanrum.
Men sedan kom livet emellan och vi blev gravida och skaffade barn på löpande band.
Resan sköts hela tiden fram för att alla skulle kunna följa med och det skulle ta 10 år innan det nu äntligen är dags.
Dock med nästan halverad skara resenärer till 6 stycken.
 
Så denna resa är minst sagt efterlängtad och nu börjar det minsann pirra lite i res-nerverna.
Ska bara ta tag i packningen och krama familjen extra hårt först.
Sedan är jag redo för en lyx-weekend i Budapest!
 
Tisdagens lite pirriga:
 
Topp & Jeans H&M och Sandaler Din Sko.


Ååååå så roligt att åka till Budapest ett gäng tjejer!!
Här har det också varit graviditeter, husköp, bröllop mm mm så det var ett tag sen vi gjorde något vi tjejer...
Men så kul det är!!!

Hoppas ni får en fantastisk helg
Kram Sandra

Nice dagens :-)

Men vad härligt med en tjejresa. Sånt behöver man verkligen ibland. Hoppas ni får det kanon. Ha en fin dag.
Kram Emma

Åh vad härligt det lät!!

Åhh, vad kul att åka iväg ett helt tjejgäng! Och vad roligt att ni faktiskt tog tag i saken och åker iväg.
Kram!

Åh vad roligt!!! Hoppas ni får en underbar resa! Snygg topp, du passar i den färgen! Kram

Men åh vad roligt med en tjejresa! Hoppas Ni får det helt underbart vännen! KRAM

Men så himla kul att göra något ihop med ditt tjejgäng.
Så trevligt att åka utomlands och vara tillsammans.
Hoppas ni får det trevligt. Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]