Redo


Nu sitter vi här på planet. 
Sex taggade tjejer som är mer än redo att lämna svensk mark för några dagar och bara njuta, lyxa, äta och dricka gott, termalbada och unna oss en massa tjej-tid. 

Vi ska bara vänta någon timme på att en tekniker ska komma hit, klia sig lite i håret och tar reda på varför planet läcker vatten. 

Men sen så.
Sen ska vi göra allt det där vi sett fram emot så mycket. 

Budapest - here vi come!

Snart......





Oo så härligt. Ha en underbar resa och njut nu:) Kram

Vad härligt det låter.
Njut och ha en underbar helg .
Kram

Åh, så kul!! Ha nu en underbar resa!
Kram Jennica

Hej! Vilken otur med planet. Hoppas dom hittade felet snabbt så ni slapp vänta så lämge. Hoppas på att få se många härliga bilder från eran resa. Ha en fin helg. Kram

Ååå så härligt! Ni verkar ha det bra enligt bilderna på instagram!
Kram och njuuuut!

Har förstått genom IG att ni har det FAB på semestern :-) Njuuut!!

KRAM

gud va härligt ! jag har minsann sett bilder på instagram som skvallrar om att ni har det HELT FANTASTISKT !! :)

Hoppas att det har varit en härlig resa tillsammans med tjej gänget

Kram Sandra









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]