Måndagsstatus

 
 
Har varit lite "val-bakis" idag så här dagen efter.
Och så inleddes dagen med ett enormt datahaveri på jobbet med vaga löften om pappersdokumentation en vecka framöver, så måndagen började kanske inte på bästa sätt.
 
Men sedan lättade det lite.
De skickliga "data-snubbarna" fixade problemet och arbetet kunde återgå till det normala igen.
Ett gäng skrattsalvor på fikarasten och en lunch med systeryster höjde humöret.
Och så lite sång och musik hemma i vardagsrummet inför stundande bröllop på det så kändes måndagen lite muntrare.
 
Så poitiva tankar när man inte är på topp brukar vara den bästa medicinen.
Och ett löppass med lite endorfinpåslag.
Men det satsar jag på imorgon för det hanns liksom inte riktigt med idag.
 
Nu sängen med med ett gäng poitiva tankar under kudden!


Bra att ha ett positivt tänkande även om dagen inte börjar bra... Hoppas din tisdag blev bättre, kram Suss

Ja positivt tänkande är bra! Skönt att du fick en bra dag iaf! Hoppas du haft en fin tisdag också!
Värk hade jag lite idag och två snygga barn lämnades på dagis och fritids i morse, ska bli spännande att se fotona sen!
Kram kram

jo men det e verkligen så att man ska tänka positivt. det hjälper.. men .. det är inte så lätt alltid :)

Ja man är lite dagen efter nu några dagar efter valet, men jag tycker det är kul med politik så jag fortsätter gärna att diskutera.
Tråkigt när inte tekniken fungerar, man kommer så mycket efter.
Jag ska springa Sofia loppet i morgon (torsdag) i folkparken. Ett tips om du vill springa och bidra med lite välgörenhet.
Ha en fin dag
Kram

JA visst är det så? Tänker man positivt så brukar det gå mycket bättre :)

Det är inte alltid lätt att tänka positivt tyvärr :(

sv: Nae, musik gör verkligen mycket! Döden är ju när mobilen dör precis innan ett pass D':

Bra med lite pepp och positiva tankar. Det kan jag behöva inför mitt kvällspass på jobbet, haha. Men jag ska cykla dit och det får man ju lite energi av:) Kram

Positiva tankar hjälper i alla situationer.
Kram fina

Tänk så beroende vi är av våra datorer....
Positiva tankar gillar vi ;) Bara att anse att det hjälper inte att vara negativ.

kram kram

Positiva tankar kommer man nog långt på:)kram

Positiva tankar ja! Jag skriver faktiskt om det i dag på bloggen! :)
Sköt om dig,
kram Jennica

Ja att tänka positivt kan verkligen vara det bästa en jobbig dag :)

Haha valbakis, vilket bra ord :)
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]