Höst-söndag

Från Bershka, Budapest
 
Efter flera dagar med värme och sol trots höstmånad, börjar nu September visa sig från sin "rätta" sida.
Morgonens pw var alldeles dimmig och ganska så kall vilket gjorde att jag direkt letade fram en lite tjockare jacka när jag kom hem.
Jag hörde till och med att de nu fått snö högre upp i landet.....
 
Denna grå och dimmiga söndag tänkte vi spendera på badhuset med grabbarna.
Vi har haft en skön och oplanerad helg, men nu behöver grabbarnas rastlöshet stillas lite.
 
Så dags att leta fram ett gäng badkläder.
Kontrasternas söndag - tjock jacka och bikini.


Hörde med att uppe i Sverige hade snön landat... För tidigt! Är glad att jag bor i mellersta delen av Sverige!

Jamen precis sådär är det....fast vi har inte så kallt att man behöver tjock jacka, däremot är det svalare på morgonen. Och mörkt! Och sedan har ju dagarna varit helt underbara!
Kram Jennica

Jag får nog också ta och leta upp tjocka jackan, imorgon bitti ska det bli 4 grader, brr! Kram

Lite kul är det med nya årstide då man behöver köpa nya kläder. Jag behöver skor och jacka 😉

Snygg jacka!
Hoppas ni hade det bra i badhuset!

Snygg jacka, jag har alltid varit svag för marinblått!
Hösten är ändå allt bra mysig :-)

Kram Sandra









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]