Fredagsmyser

 
 
Här är det fredagsmys på hög nivå just nu.
Jag har bäddat ner mig i soffan tillsammans med smågrabbarna bland en massa filtar, kuddar och popcorn.
Utanför fönstret lägger sig mörkret och vinder viner ordentligt i träden som inom kort säkerligen kommer bjuda på en färgexplosion.
På andra våningen hörs dova rop från sovrummet där äldste sonen utmanar sin pappa på diverse TV-spel.
 
 
Och här nere är det spännande när Smurfarna rullar på TV:n.
 
Vi har haft en mysig dag.
Jag slutade vid lunch och har sedan mest myst omkring här hemma med grabbarna.
Äldste sonen har jag dock inte sett så mycket av då han lekt med kompisar hela dagen.
Det enda jag inte fick till idag var den träning som jag hade tänkt,
men jag får väl satsa på att klämma in det någonstans under morgondagen istället.
 
Nu är det snart dags att stoppa grabbarna i säng och mannen och jag satsar på hämtmat och säkerligen några avsnitt av SoA.
En typisk fredagskväll i detta hem.
 
Hoppas ni njuter av kvällen!
 


Bästa dagen! Härligt med fredagsmys med killarna! Mina killar försvann ut en efter en ;) kram Suss

Ser hut mysigt ut som helst med fredagsmys..

så mysigt! :D

Låter som ni fick till en avslappnad o härlig Fredag,Fredagsmys är det bästa:)

Så söta bilder på grabbarna..Fredags mys är alltid mysigt med lita gott att äta.Ha en fin söndag söta.kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]