Onsdagskyla

En riktigt ruskigt kall onsdag.
Nu börjar kylan göra sig tillkänna på allvar.
Jag är ju som bekant inget stort fan av kylan och avskyr att frysa,
vilket jag gör större delen av denna tid på året.
Så i kväll har jag värmt mig under varm filt tillsammans med två små trötta lintottar.
 
 
Lika hösttrötta som sin mamma (som redan börjat längta efter våren).
 


Ska man hitta något positivt med denna tråkiga period så är det just att man kan med gott samvete krypa ner i soffan under en filt!
Här har det regnat, regnat och åter regnat, så trist.

kram kram

Ha! Känner igen mig så väl. Har också börjat frysa nu, och håller på ett tag...längtar också efter våren....eller..kanske inte riktigt än....det känns lite långt borta...längtar först efter julen, sen våren! :)
Kram Jennica

ja,de är ruskigt kallt. min näsa fryser ;) haha..
gillar mest värme med medel. inte för varmt och int för kallt. mår bäst när det är lagom!kram

Mysigt! Ja idag har det varit väldigt kallt här hos oss, dryga 4 grader! I morgon verkar det bli samma kyla - gäller att ta på sig ordentligt när jag ska rida på kvällen! Ha en fin fredag! Kram!

Längtar också efter våren... redan...Sjuk att man kunde ligga ute och sola för bara en månad sedan :-)

KRAM

Det som är mysigt med årstiden är brasan, tända ljus, filtar och mys i soffan... resten ogillar jag. Älskar barfotakänslan när man går i gräset. Älskar värmen och allt annat som är smidigt och upplyftande under april-september. Varma krmar till dif!

Sötnosar, håller med vår NU tack!
Kram

Hihi jag kan istället tycka det är lite skönt att frysa =D

Så söt bild på dina godingar..kram kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]