Äntligen. Fredag.

 
Fredagsminen.
Den där minen som vittnar om en hektisk vecka som äntigen utmynnat i fredag.
En fredag som även den varit fullspäckad och som inte riktigt blivit som det var tänkt vilket lett till att det där stresspåslaget varit lite för högt.
En fredag som innehållit lite för mycket av det här.
 
 
Och det här.
 
 
Och så lite sådant här.
 
 
Men även det här.
 
 
Mys i soffan innan läggdags.
En trött liten lintott med sin storebror som både lyckats springa in i en stolpe, klämt fingret i bildörren och blivit biten av lillebror.
 
 
Och så den här killen som fortsätter att testa sin mammas och pappas tålamod med trots i högsta tre-årsklassen. Men som så klart i nästa stund är världens mest underbara.
 
Men nu sover brottargänget gott och jag har äntligen sjunkit ner i soffan tillsammans med den där efterlängtade fredagspåsen. Magen är mätt och belåten efter att ha matats med ett gäng sushi-bitar.
Och jag kommer med stor sannolikhet sakta dåsa bort i soffan tills mannen kommer hem från sin fredagskväll på stan.
 
Men en tidig kväll kan nog behövas då morgondagen kommer vara minst lika intensiv som den tidigare veckan har varit.........
 
 
Tror minsann man kan bevittna ytterligare en stress-rynka i pannan.
Hur många ska det egentligen få plats på den där stackars pannan innan livet blir lite lugnare?


Hoppas det lugnar ner sig snart för dig och du snart får koppla av lite!
Tack för fina ord hos mig. Det är så overkligt fortfarande och ofta vill jag ringa, för det var så längesen vi pratade, så kommer man på sig själv...
Kramar!

fin a grabbar o fin mami

tack gulliga du detsamma till dej här blir det halv jobb helg ledig sönd så ska kämpa mej igenom en delad tur i morg så snart kkojsa här kramiz

Fullt ös - medvetslös och tro mig,
jag ar hela pannan full med rynkor !! ;)
Ha en trevlig helg finis !
Kram

Stressrynkorna passa bra ihop med skrattrynkorna :)
Hoppas ni får lite lugn mellan varven och hinner njuta av helgen lite.
Kram

Skönt med helg, trevlig sådan till er med =D

God eftermiddag..Hoppas att du får en fin lördag..söta bilder på dina grabbar..kram kram

härlig kväll med massor härliga bilder på pojkarna! ha en fin helg. kram

Underbart inlägg! Igenkänningsfaktorn är hör. :)
Hoppas ni fått sovit gott inatt iaf!

Låter som en helt vanlig em hos oss. Skönt att höra att man inte är ensam.
Kram fina









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]