The Weekend

Sitter i soffan.
Trött men väldigt nöjd.
Med ena ögat på MTV EMA 2014 och det andra på min nya leksak som jag fick i födelsedagspresent,
men som inte levererats förrän nu.
 
 
Min Olympus E-PL 7.
Mycket nytt att lära vilket inte passar särskilt bra ihop med trötthet, men det lilla jag lyckats pressa in i min för tillfället väldigt tröga hjärna verkar mycket lovande.
 
Jag har haft en så bra helg och det känns lite sorgligt att den redan är över.
Så är det väl i och för sig alltid när man sett fram emot något.
I går morse åkte mamma, syster och jag upp till huvudstaden för att njuta av den födelsedagspresent som mamma fått av oss.
Nämligen Flashdance.
Och vilken show!
En massa härlig musik, sång och fram för allt dans.
Vi satt som trollbundna och glömde helt bort att vi nästan satt dubbelvikta i China teaterns minimala säten.
 
 
Förutom den härliga showen har vi såklart gjort stan, promenerat (och åkt tunnelbana) en hel del, myst på hotellrummet och stoppat magen full med god hotellfrulle.
En toppenweekend som tog slut alldeles för fort.
Och nu är det söndagskväll och hög tid att hoppa i säng för att orka med en ny arbetsvecka.
Och försöka tränga bort oron över nya smittor som florerar på förskolan som jag helst inte vill tänka på.
Värre än löss och till och med magsjuka.....
Det säger en hel del.
 
God natt!


Mitt hjärta lite trött förstår jag att du är. Åkte vi spårvagn?

Svar: Nä, det gjorde vi ju inte. Ska sova nu......
Hanna

Oh lala vad härligt med en nya kamera :D <3
Mysigt med liten tripp till stockholm också!
Kram

Jag älskar musik och drömmen är att kunna dansa. Kul med mys hotell under hållning och god mat. Smitta vad?? Nyfiken 😉

Flachdance skulle jag med vilja se! :) Kram

Låter himla mysigt!!!
Dock inte smittan, vad kan det vara? Mask?
Hoppas du haft en fin dag och att smittan inte når er! Kram!

Åh, vad härligt med en sån resa!!

Hoppas ni slipper den där smittan, vad det nu är. Här hemma har vi haft magsjuka - mindre kul det också ;-(

KRAM









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]