Renoveringshimlen

På vår parallellgata finns just nu ett hus ute till salu.
Ett precis likadant hus som vårt,
men samtidigt hästlängder ifrån när det kommer till hur det är inrett.
Jag höll på att dö renoveringsdöden när jag såg detta och fick en massa idéer om hur man skulle kunna ta sig an vårt hus.
Någon gång i framtiden.....
 
 
Bilder lånade från Hemnet


Gud va fint !! I love it ! Och jag älskar inspirationen nu när jag snart ska inreda ett helt nytt hem :) Kram

Vad häftigt inrett!

Ja men oj så så snyggt! Vi har börjat renovera nedervåningen nu, och det är ju så roligt att få panera och fundera hur det ska bli:) Kram

Snygga bilder! Och vad häftigt att ert hus ser likadant ut, ja för att kunna inspireras och det kan ju alltid vara spännande att se hur andra har löst vissa grejer och gjort, andra som har exakt samma förutsättningar.

Jag brukar kika runt på hemnet på hus till salu runt omkring här vi bor (och andra ställen) alltid kul med inspiration
Vilken mysig helg du har haft med din mamma och syster och hotell frukost är ju bara sååååå gott
Ha en fin onsdag
Kram Sandra

så snyggt och man får så mkt inspiration på både hemnet o promenader kring fina hus:)allt går ju att förändra och förnya:)kramar

Så fint! Det är galet kul att kika runt på Hemnet, få inspiration och fnissa lite åt vissa hus.... :)
Kram Jennica









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]