Mmmmmm

 
Älskade fredagskväll.
Grabbgänget sover. Mannen är ute och roar sig.
Och jag har sjunkit ner i soffan tillsammans med en skål av Hemmakvälls lösgodis (helt klart bästa), några skvallerblaskor, med datorn i knät och Idol i bakgrunden någonstans.
En mängd levande ljus ramar in vardagsrummet och jag njuter av lugnet.
Laddar inför en helg fylld av adventpynt, tjejgalej, lussebullar och pepparkakor och Soran & Betnér.
 
För det är ju det som är tjusningen med de där älskade fredagarna.
Att man har hela långa helgen framför sig.
 
Hoppas ni njuter rikitgt ordentligt!


Så härligt med liten egentid, passa på att njut vetja:) Kram och en mysig kväll till dig

En härlig kväll med andra ord!=)

Hade också en skön kväll för mig själv som såg ut som din. Hoppas du får en riktigt skön helg.
Kram

Vilket fint foto. Harmoniskt. Hoppas ni har en bra helg. Kram

Men ohh så mysig fredagskväll du hade, jag bara mysler då jag läser =D

Hoppas du hade en riktigt fin helg! Kram

God eftermiddag snygging!
Så fin bild du har tagit.Hoppas att du får en fin onsdag.kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]