Gymmet vs. Soffan

I morse såg jag verkligen fram emot kvällens pass.
Ett dance-pass som jag sällan kan gå på då det ligger ganska så tidigt och mannen dessutom brukar träna på onsdagar.
Men idag skulle jag sluta lite tidigare och mannen hade ingen träning planerad så kvällen var vigd åt att dansa mig svettig.
Dessvärre började kroppen intas av någon irriterande förkylningskänsla under dagen och gymmet byttes mot soffan.
 
 
Helgen bjuder på Stockholms-weekend vilket jag inte vågar äventyra med sjukdom.
Så i hopp om att förkylningen inte ska slå ut i full blom har onsdagen varit väldigt lugn.
Mest en massa soffmys med grabbarna och så intag av en och en annan apelsin.
 
 
Och det är ju inte fy skam det heller, även om jag hade föredragit att känna mig helt frisk och genomsvettig på gymmet.
 
Så nu ska jag sjunka lite djupare ner i soffan en stund, försöka hålla mig vaken till Grey´s och sedan sova bort alla tråkiga baciller.
 
Hoppas ni haft en pigg och kry onsdag!


Tråkigt att det inte vart någon träning då, samt nu går det verkligen förkylningar överallt, jag har haft i 3 omgångar nu, så hoppas att det är slut på det ett tag nu

Hoppas det inte blir värre!!! ♡ Kram

usch då hoppas det ger med sej o du blir frisk igen kram

Hoppas de blir bättre. Kram

Tråkigt när man tänkt något och det inte blir av. Själv skulle jag sprungit seedningsloppet på bråvalla i helgen men min fot pajade efter halvmaran. Så ja det sliter med dom distanserna och har duett knä som inte funkar helt skulle jag nog inte ge mig på det. Du är ju snabb på kortare distanser så det kanske är mer din stil :)
Kram och hoppas ni får en trevlig helg

Men, vad trist!! Hoppas verkligen att du kryar på dig snabbt till helgen!

KRAM

Usch, vad trist! Hoppas att du mår bättre och att det blir en härlig Stockholmsweekend.
Kram

Åhh... jag har valt soffan på tok för ofta på sistone.
Jag skyller på att jag inte hinner/orkar träna.
I morgon ommer dock en tjej som ska kika på soffan och eventuellt köpa den.
Om den försvinner har jag ingen ursäkt längre.
Då kan jag inte välja och latmasken får helt enkelt klara sig utan mig... ;)

Jobbigt med denna förkylningsperiod. Hoppas du känner dig piggare snart igen!

Trist med alla dessa förkylningsvirus :(
Hoppas att ni har haft en trevlig helg i Stockholm!!

kram kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]