Glossy November

 
Handcreme L`OCCITANE, Lip Gloss MAKE UP STORE, Ögonskuggspenna SUMITA BEAUTY, Nagelfil i glas POSTQUAM och Ögonbrynsgel MODEL CO.
 
Jag behövde göra något åt detta grå tillstånd som det känns som man ständigt befinner sig i just nu.
Blek, glåmig och allmänt tråkig verkar vara novembers ledord.
Så jag behövde helt enkelt lite mer "gloss" i min tillvaro och beställde en ny prenumeration på Glossyboxen.
Denna månads box heter "Christmas in pink" och föll mig helt i smaken.
Särskilt Lip Glosset från Make up Store som inte alls var så starkt som det först såg ut.
 
 
I morgon är det dock fredag.
November är snart slut.
På söndag är det första advent.
Och i helgen väntar en massa trevligheter.
Så det är hög tid att smeta på lite gloss på läpparna och göra sig redo för ljusare och roligare tider!


alltid kul me massa nytt
ja här blir det pyntade i helgen så mycket vi hinner det e sååå mysigt . en stjärna har dock kommit upp )

Jag har också varit småsugen på att förnya prenumerationen på Glossybox. Hade en pren för några år sedan men tröttnade....kanske är dags igen. Fina saker!
Kram Jennica









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]