Påfyllnad

 
 
Har spenderat kvällen tillsammans med några riktigt fina tjejer.
Hade planerat att sitta ute på någon trevlig uteservering i den ljumma kvällen och njuta av sommaren,
men med tanke på att juni just nu bjuder på allt annat än ljumma kvällar fick vi helt enkelt spendera kvällen inomhus.
Ätit gott, skrattat, diskuterat livet, insett att det inte bara är jag "som har det si eller så" och planerat för nästa ljumma uteserverings-häng.
Med andra ord fyllt på lite i det där positiva energi-lagret.
 
En kvällens (som inte alls var så spänd/ledsen/stel som det ser ut):
 
Topp Gina Tricot, Byxor Lindex, Ring & Armband JC och Kilar Vagabond.
 
Nu ska jag krypa ner under ett varmt täcke och försöka värma upp min frusna kropp.
Tänker inte vara uppe så sent ikväll då natten som passerade inte var särskilt bra.
 
Men det är tre dagar kvar till semester.
Tre dagar.


Du är alltid så SNYGG vännen! Härligt med en utekväll med fina vänner och god mat! Och så skönt att du snart har semester. Här jobbar vi nästa vecka också innan vi får gå ner i varv. KRAM

Vad härligt det låter och extra mycket betyder sånna tillfällen när man mår lite si och så!
Ha en bra dag 💕

Älskar toppen, ja hela outfiten såklart!
Underbart med påfyllnad på måbrakontot.
Kram

Håller med Tina, alltid lika snygg!
Sådana kvällar behövs för att fylla på det där energiförrådet.
Kram

Så långt hår du har fått!! Jättefint :)
Sådana kvällar är verkligen guld värda.

kram kram

Lika snygg som vanligt =)
Skönt att räkna ner till semestern.
Härligt med att fylla på energin med sina vänner , det behöver man då och då ;)
Kram

men vilken snygg outfites... tummen upp!=) kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]