Onsdagsallergi.

 
Minstingen som hängt utomhus i stort sett hela eftermiddagen och kvällen.
Han har dock gjort några avbrott och gått in för att byta skor.
Ungefär 10 gånger.
Det blir mer och mer uppenbart att han ärvt sin mammas fullständiga förälskelse i skor.
 
I dag har allergin haft ett järngrepp kring min kropp.
Har känt mig minst sagt frustrerad då jag var helt inställd på att ge mig ut och springa på kvällen,
men med tanke på hur fullständigt slut och orkeslös kroppen blir efter en sådan dag insåg jag att det skulle bli otroligt jobbigt.
 
Men när grabbarna bäddats ner i sina sängar tog jag ändå på mig löpardojorna och begav mig ut.
Trots tunga ben och ansträngd andning.
Och nu känns det väldigt bra att jag inte lyssnade helt och hållet på min trötta kropp och stannade kvar i soffan.
 


Alltid lika snygg !!
Det verkar vara en riktigt jobbig pollensommar i år !
Jag har inge problem med det tack och lov, men jag hör många runt omkring som säger att det är värre än vanligt !
Ha en skön dag ! KRAM









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]