Morgonträning

Kallt och grått och slutet av juni.
Ingen sommarvärme så långt ögat kan nå.
Men då kan ju inte juli och augusti bli annat än toppen vad gäller väder..
För juni gjorde ju inte precis slut på sommarvädret.
 
Startade upp min morgon med en tidig powerwalk.
Efter senaste löparrundan började knän protestera och jag känner att jag måste slå ner på takten vad gäller löpningen om jag inte ska ta slut på knäna helt och hållet igen.
Så idag fick det bli en pw istället trots att jag längtade otroligt mycket efter att få ligga så där fullständigt slut på altanen efter ett löppass.
 
 
Sedan styrkeövningar på gräsmattan medan regndropparna började falla så smått.
Och nu dusch.
 
Ikväll kommer vänner över på grillmiddag.
Antar att vi får ställa grillen under altantaket......


Men usch....detta väder.....ska faktiskt ge mig ut på en löprunda....det regnar inte här just nu faktiskt, men det är ingen sol heller. Hade såå gärna haft en helg i solstolen....
Kram Jennica









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]