Med förhoppningar om sommar

 
I går regnade det i princip hela dagen.
Undrar egentligen hur länge detta kan pågå.
Hela sommaren?
 
Ja, ja nog tjatat om detta sommarväder.
I går struntade vi i det konstant strilande regnet och bjöd våra vänner på sommarmat grillat under tak.
 
 
Mannen fixade iordning riktigt goda laxpaket med räkor, lök och sparris som servarades tillsammans med färskpotatis och god romsås.
Smakade helt klart sommar, västkust, ljumma kvällar och vågskvalp.
 
I dag regnar det faktiskt inte.
Ja, jag vet jag skulle ju inte, men jag blev alldeles upprymd för just nu ser jag faktiskt solsken.
Och temperaturen är över 15 grader-sträcket så det gäller att passa på och gå ut och njuta.
För ingen vet hur länge det varar......
 


Smaksens så gott ni grillade!
Ja vädret kunde ju vara lite bättre! Här
Har det varit uppehåll så jag har yrt runt i trädgården

Kram Sandra

Mums! Det där såg gott!
Och det var ett bra vin....man kanske kan frammana sommaren på det sättet? ;)
Kram Jennica

ja vädret kunde ju visa sig på den bättre sidan:)så surt,kram

Det kommer nog sol till oss också får vi hoppas. Tur vi haft en så fin vår som man kan leva på ett tag :)

Det regnar nog någon vecka till sen kommer sommaren...hoppas jag ;-)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]