Utmattande tisdag

 
OK, när jag tittar på denna bild av mina härliga killar glömmer i alla fall hjärtat bort denna dag som de har bjudit sin mamma på.
En dag som gjorde att hon somnade som en stock i soffan när mannen kom hem.
 
Jag förstår att värmen är jobbig för dem.
Över 30 grader i skuggan som gör varje rörelse till en svettdrypande utlösare kan göra vem som helst grinig.
Särskilt om man är instängd på en liten tomt större delen av dagen.
Men jag kände bara att jag inte vågade mig på "ensam-med-tre-vildar-på-en-strand-projektet" och vi var istället hemma. Svalkade oss så gott vi kunde med isglass, inomhuslek mellan varven och ett besökt på ett svalt ICA Maxi.
 
Men med tanke på att vädret verkar fortsätta i samma anda hela veckan så har jag bestämt mig för att ändå våga mig på ovanstående projekt.
Blir det fullständigt kaos får vi väl helt enkelt åka hem igen.
Och det kan knappast bli värre än den här dagen - i alla fall inte på det psykist utmattande planet.
 
 
Så grabbar - imorgon intar vi stranden!
 


haha ojdå;) förtstår precis jag har haft både mina egna o grannbarn här hela dagen lång i våran pool herregud jag var tvungen att lämna hemmet då mannen kom hem från jobbet för att få ny eneregi.Ni hade kunnat komma hit om ni bodde grannar:)kram o lycka till o hoppas pojkarna sköter sig:)

Tror säkert det kommer gå galant att åka till stranden!!
Ha en härlig dag

Kram Sandra

Hoppas att ni får en fin dag på stranden.
Bilderna gjorde mig just grymt sugen på isglass ha ha
Kram

Så skönt och det kommer gå galant så hoppas ni får mr fin dag på stranden :) Själv ska jag och Challe hänga på mormors nya altan i hammocken :)

Hoppas ni fick en fin dag på stranden:) Kram Emma









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]