Tropisk tisdag

Sitter i bilen på väg hem igen efter en härlig semester på västkusten. Alltid lika tråkigt när det är över, men förhoppningsvis har vi mycket roligt kvar att se fram emot.

En stekande het dag har spenderats på stranden. Så fort solen var framme rann svetten i floder och badkrukan (jag) var till och med tvungen att bada. Molnen som ibland skymde solen var väldigt välkomna, men jag klagar absolut inte på värmen.
Jag älskar detta!


Vi var fyra vuxna och tre barn vilket gjorde att jag kunde ligga och sola och bläddra i tidningar emellanåt.
Riktigt lyxigt. 

Det enda negativa från dagen, som jag nu blir påmind om när jag sitter inklämd mellan två bilstolar, är den lilla ettriga getingen som bestämde sig för att min bakdel var väldigt irriterande och uppenbarligen i vägen.

Det kommer med andra ord bli en obekväm och lite smått smärtsam resa hem.....


Ja, galet vad varmt det har varit dessa dagar!! Men jag älskar´t :-)

KRAM









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]