Sommaronsdag

 
Tänk så bra det känns när man gör saker som man helst undviker för man tror att det inte kommer fungera. Men så gör det det och man frågar sig själv varför man inte gjort det tidigare.
 
Vi hade en jätte mysig dag vid stranden idag.
Mina tre små vildar och jag.
Jag satt väl ner i max 10 minuter under hela dagen, men vad gör det.
Vi var utomhus i underbar värme.
Solen strålade och vindar svalkade.
Barnen lekte som aldig förr och höll sams nästan hela tiden.
Och det där välbefinnande pirret fyllde hela kroppen när barnen var glada och hade roligt.
 
Så imorgon gör vi helt klart en repris av dagen.
 
 
När jag trodde temperaturen sjunkit något gav jag mig ut på en löparrunda.
Insåg ganska så snart att den inte hade sjunkit nämnvärt trots att kl var över 20.
Så det blev en riktig svettig historia.
Men som vanligt underbart skönt när det var gjort.
 
Nu film-dax!


Jag känner igen det där ! det blir inte många lugna stunder på filten/i en solstol men bara att få vara ute är värt mycket !
Och som sagt - Även Viggo älskar dagarna på stranden !
Kram

Duktig du är som gav dig ut och sprang! Det är lätt att hoppa över när man känner att det är för varmt....och sen blir det inte av. Jag ska snart sticka iväg på ett Friskis & Svettis pass nere vid stranden, det blir också varmt....men kul ändå!
Kram Jennica









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]