Åter till Östkusten


Solen fortsätter att stråla från en klarblå himmel på västkusten och just nu känns det som om det inte kan vara annat väder.

Vi laddar för en heldag på stranden innan vi ikväll vänder hemåt igen.
Håller tummarna att högsommarvärmen fortsätter även där.

Grabbarnas lilla "för-frukost" bestående av vinbär är uppätna och vi tar oss an den riktiga frukosten.

Härlig sommar-tisdag på er!!


Det har varit fint även här på östkusten och jag tror nog att det fortsätter så.
Kram

mysig ni har de. vi har haft de fint här med... 30 grader... kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]