Överraskningsfest

Gårdagens accessoarer.
 
I går överraskade vi en kär 40-åring med en hejdundrande fest.
Helt ovetandes om vad som skulle hända klev hon in i lokalen med bindel för ögonen där 40 förväntansfulla gäster stod beredda att brista ut i sång.
En mycket lyckad tillställning med välsmakande mat och dryck och stans bästa dj som fick en att glömma bort höjden på klackarna och dansa oavbrutet hela kvällen.
 
Jag har alltid varit en riktig "silver-tjej" och fått för mig att jag inte alls passar i guld, men på sista tiden har jag helt snöat in på denna ädelmetall.
Ja - inte den äkta metallen, men färgen.
 
Så gårdagens outfit gick helt i guld och svart.
 
 
 Halsband och ringar från Bik Bok.
 
Örhängen från Vero Moda.
 
 Armband från Bik Bok.
 
Nej, nu ska jag släpa med mina ömma fötter ner på stan en sväng innan huset åter fylls av ett gäng små grabbar. Och så får vi se om de tillåter ett besök på gymmet ikväll.
Fötterna alltså.
 
Hoppas ni får en fin söndag!


Åå vad kul med en överraskningsfest! Kul när det verkligen blir en överraskning!

Oj, oj, oj vilka klackar! Fattar inte hur du kunde dansa i dem!

Kram!

Vilka härliga detaljer och fina skor! Men vad kul med överraskningsfest!! Hoppas det var riktigt lyckat! Vart var ni någon stans? Härligt med shopping, träning och sen soffan. Här blev det inköp av ny huvudgavel till sägen, mannen vet dock inte nåt ännu ;) sen orkade jag inte träna. Min ork är på sparlåga sen Viggo blev så dålig. Men jag har i alla fall tränat 3 gånger denna vecka vilket är mitt mål. Imorgon börjar ny träningsvecka. Går du på pass med? kram

Å låter som en toppen kväll, men vet vad du menar om ömma fötter dagen efter man gott i högklackat!
Men det är det värt =)
Hoppas du fick en fin söndag!
Kramiz

men gud vad kul med en överraskningsfest!!

Supersnygga detaljer! Jag går faktiskt också mer och mer åt det guldiga, men det hänger nog ihop med att jag trivs bättre i det nu som brunett :-)

Ha en fin start på veckan, vännen!

KRAM

kul att överaska sin vän på sin dag. svart och guld är ju bra fint ihop. du måste ha varit snygg du! kram

Åh jäklar vilka klackar,ska aldrig greja dessa;)men fint som tusan o guld o svart är så snyggt till fest,kram

God morgon :)
Så skoj med överraskningsfest. Och härligt att få komma iväg på. Kram och ha det bäst
Mycket fint du visar....

Men åh vad roligt med en överraskningsfest! Och vilka klackar! Förstår att du var öm i fötterna efter att ha dansat loss i dem! KRAM

Snygga skor :D

Skoj ! Det var evigheter sedan jag var på fest senast, men nu ryktas det om att vi "tjejer från gymmet" ska dra ihop en liten tjejkväll till helgen, och jag hoppas verkligen att det blir av :)
Kram

S

Överraskningsfester är de bästa festerna. Älskar att anordna sådana för mina nära o kära.

Är som du och tror inte heller att jag passar i guld men har också börjat ändra mig :) väldigt snyggt halsband du hade :)

Kul med överraskningsfest. Har aldrig varit med om något sådant faktiskt. Guld är fint också :-D

Snygga och lite kaxiga färger tillsammans :)
Kram och hoppas denna veckan blir bra!

Vad härligt, en sådan kväll skulle jag gärna vara med på!

Samma känsla här, silver har alltid varit min grej men just nu är guld intressant, och koppar som syns överallt.

Kram

Så roligt med en överraskningsfest! Och du är säkert lika snygg i guld som i silver! :-) Kram!

Så roligt med fest! Och ännu roligare med överraskningsfest!
Skorna är ju grymt snygga. Önskar jag hade förmågan att gå med sådana klackar ;)

kram kram

Himla fina accessoarer! Och så kul med fest och dancing :)
Kram

Åh va mycket snygga smycken.

Jätte-fina !!

Ha en bra dag.
Kram Helene.

Men SÅ kul med en överraskningsfest och det lät och ser ut som att du var snyggast på stället ;-) Hoppas du får en fin onsdag!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]