VAB & Julfest

En torsdag som har spenderats hemma tillsammans med en son som inte sovit så där strålande bra i natt.
Snuva och hosta som konstant stört nattsömnen.
Både för sonen och mamman.
Så han och jag har spenderat förmiddagen på soffan.
Halvt slumrandes, halvt tittandes på Pinoccio.
 
 
Nu håller vi tummarna att denna natt blir bättre så han orkar med en dag på förskolan imorgon.
Och jag en dag på jobbet.
 
Kvällen har jag spenderat tillsammans med ett 70-tal paramedicinare när Rehab Öst bjöd på julfest.
Första julmaten för året som man på något sätt alltid blir lite besviken på.
För det är ju inte riktigt så där gott som man föreställer sig varje gång och man går ofta därifrån med en lite för mätt känsla.
Men det hör väl till.
Det blev dock en tidig kväll och nu laddas det för fullt för en morgondag på jobbet.
 
 Topp Gina Tricot och Halsband Glitter.


Vad fin du är!

Håller tummarna att det blir en bättre natt inatt!
Kram

Vi har också hosta som stör sömnen här plus att jag i natt haft en man som snarkat något så fasligt. Mycket ska man stå ut med :)
Men wow vilken pingla, hoppas du fick en trevlig julmiddag.
Ha en fin helg
Kram

Fina, fina du!!

Hoppas att han mår bättre idag!

KRAM

Snygging!!
Här har S åkt på en ordentlig förkylning…håller tummar och tår för att hon är pigg nog i morgon för att gå till skolan.

kram kram

Men så snygg du är! Visst är det skönt att ibland få klä sig riktigt fin och ta på den där dyra, fina parfymen. Men ja, jag håller med, julmaten är endast trevlig och god i minnet. Man blir alltid besviken..









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]