Topp-helg!

Helgen som gick var en sådan där helg man lever på ett tag.
 
Vi har såklart välkomnat första advent i form av pynt, stakar och stjärnor.
Jag har fyllt huset med ljus och mannen har fyllt trädgården.
Så nu glittrar det både inomhus och utomhus.
 
Lördagskvällen var vigd åt mina kära vänner.
Vi har så svårt att få till de där tillfällena då alla kan ses, men helt plötsligt hände det och vi kunde få till en helkväll då i stort sett alla kunde (minus ett par stackare som blivit sjuka).
Vi besökte ett relativt nyöppnat ställe i stan där vi åt väldigt god middag som sedan övergick i barhäng och avslutades på dansgolvet.
Och vad vi dansade.
Ett stackars smärtande knä kan vittna om att höga klackar och timmar på dansgolvet inte är den bästa kombinationen, i alla fall inte så här i efterhand.
Just då var det såklart en strålande idé.
 
 
På söndagen fortsatte adventsmyset.
Vi bylsade på barnen en massa kläder och gick till Vrinneviskogen där vi tillsammans med större delen av Norrköpings yngre befolkning gick på tomtesmyg i mörkret.
Det var kallt, med uppskattat av barnen.
Sedan värmde vi oss med glögg, pepparkakor, lussebullar och tomteskum hemma hos mamma.
Precis som det ska vara på första advent.
 
 
Söndagen avslutade syster och jag genom att skratta oss ännu varmare när Soran och Betnér besökte stan.
Perfekt att skratta bort den där lilla söndagsångesten som brukar göra sig påmind när måndagen närmar sig.
 
Och nu är det måndag men det känns faktiskt helt OK.
För den där helgen kommer jag leva på ett tag.


Ser verkligen naaaaajs ut:))!
Hoppas du ha en fin fin tisdag!

Vilken mysig helg med massor roligheter.
En kväll med tjejerna behöver man verkligen.
Har också svårt att få till det med m ina tjejer.
Man har alltid så mycket för sig men när det väl blir av är det super kul och man kan leva länge på det. Kram

Det låter verkligen som en helg att leva länge på...
Kram Sandra

Låter verkligen som en underbar helg att leva länge på!!! Kram!

Låter verkligen som en toppen helg!!!
En sådan skulle jag behöva nu…

KRAM

Wow, vilken toppenhelg! Bara en massa kul och mys, en höjdarmix! :)
Kram Jennica

Wow , vilken helg!
Sådan skulle jag också behöva =)
Hoppas veckan har varit bra!
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]