Den årliga febern

 
En blek och febrig kille har jag umgåtts med idag.
Två kvällar med hög feber och i natt kom hostan.
Vår stora kille som i stort sett aldrig är sjuk.
Senaste gången var nästan exakt ett år sedan.
Samma åkomma.
Så det kanske är den årliga febern som kommit på besök.
Och den verkar inte ge med sig.
Men i morgon är det mannen som är hemma då jobbet inte gör sig själv och jag ligger efter lite för mycket för att kunna gå på ledighet om några dagar.
Det blir en låååång dag på jobbet i morgon.
 
 
Nu håller vi tummarna att denna kille snart får bli frisk så han hinner träffa sina klasskompisar innan jullov.
Och att småbröderna inte blir smittade.
Lagom till jul.


Stackars liten :-( Vi har (peppar peppar) klarat oss från en massa VAB - en dag per barn tror jag. Men nu hänger magsjukelapparna på dörren till förskolan. Lagom till jul...

KRAM

Ohh krya på killen också, hoppas att ni andra inte blir sjuka så ni oxå får vara friska i jul

Stor kram och hoppas han kryar på sig/Diana

Hoppas han kryar på sig snarast... Inget kul att vara sjuk på lovet! Skönt att han sällan är sjuk f ö.
Magsjuke lapparna har hängt uppe på dagis i några veckor, ugh blir illamående bara jag läser dom... Men peppar peppar

Kram och fin onsdag till dig!

Sandra

Är ju nackdelen med denna årstid, att det även kommer en hel del baciller på köpet.Hoppas han kryar på sig fram till jul . Skönt när man kan dela på vabbandet så det inte bara är en som behöver ta.
Ha en fin dag
Kram

Åh jag håller tummarna för att han snart blir frisk och att han inte smittar någon annan! KRAM

Hoppas stor liten kille mår bättre idag!
Kram

Hoppas han snart är frisk!!!! Kram

åh nej va trist ! Hoppas han kryar på sig fort och att ni alla får vara friska i jul :)

KRAM

hoppas han piggar på sej inget kull det där inte.

ja man vill inte va sjuk till jule men blir en stillsam jul här i år men sjuk vill man inte va ändå
stor kram

Krya på och hoppas att ni andra inte blir smittade.
Så vacker på bilden i förra inlägget <3
Kram

Hoppas han blivit lite bättre med febern,inge kul men nu verkar ju alla vara hemma o vabba för fullt.
Första gången på terminen min tjej är hemma från skolan med magsjukan,så onödigt att det ska slå till kring lucia varje år,kram kram o krya på









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]