Semester - igen.

Så har den andra delen av min semester börjat.
Grabbarna och jag har landat i soffan med stora skålar popcorn framför "Frost" medan mannen är ute och roar sig. Jag har laddat upp med ett gäng filmer till kvällen, men som det känns nu får jag vara glad om jag orkar mig igenom en av dem.
Det blev sent igår då mannen och jag plöjde igenom de sista avsnitten av "Breaking Bad".
Otroligt beroendeframkallande serie och det känns nästan lite sorgligt att det nu är slut, men vi får väl börja spana efter någon ny.
Någon som har förslag på någon bra serie?
 
 
Naglarna är lackade med senaste tillskottet bland nagellacken.
Jag gillar oftast starka färger på naglarna på sommaren, men nu när man fått lite färg är det riktigt snyggt med en färg åt det vit-rosa hållet, eller "ballet slippers" som denna heter från favoritmärket essie.
 
Nej, nu ska jag återgå till mina grabbar och filmen. Gillar verkligen musiken och det gör grabbarna med som blir alldeles trollbundna när de börjar sjunga.
 
I morgon ska jag klämma in ett träningspass, packning, några timmar i solen, matshopping och galej på kvällen. Blir nog en fullspäckad lördag!
 
Hoppas ni har en skön fredagskväll!


Åh, Frost är ju en såå mysig film - både jag och småprinsarna älskade den!!

Låter härligt med mer semester - jag har tyvärr bara två dagar kvar av min... Men vilken SEMESTER vi har haft!!

Kram på dig!

Snyggt lack,tyvärr har jag inga tips på serier ser typ aldrig på film nu för tiden haha men önskar dig en härlig lördagskväll imorgon.kram

Vilket tjusigt och somrigt lack! Kram

Låter som en härlig kväll! Och vi gillar också Frost, jättemycket....även jag....! :)
Kram!

Så härligt med semester igen! Jag kollar inte på så mycket serier, då jag blir alldeles för fast i dom och får inte så mycket annat gjort:) Men, för ett tag sen så såg jag orange is the new black och den var hur bra som helst! Kollade alla avsnitt typ med detsamma:) Finns på netflix! Kram och fin söndag till dig

Härligt med en andra vända på semestern!
Jag började titta på "orange is the new black" häromdagen! Riktigt bra tycker jag! Skönt att koppla av till efter varma dagar och när killarna sover
Kram Sandra

Härligt med semester igen, själv åker jag med familjen till Rhodos snart så en veckas ledighet till. Kram

Vilket supersnygg lack. Passar säkert jättebra till solbränd hud.

Så fin färg!=)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]