Februariboxen

 
  • Dagcreme med SPF15 och 5 stjärnigt UVA-skydd från Boots No7.
  • Läppenna för att fixa det perfekta "plutet" och ge en illusion av fylligare läppar. Har en inbyggd vässare! Från Modelco.
  • Hårolja med havtornsolja som ska skydda och bevara hårfärgen från Maria Nila Stockholm.
  • Leave-in-spray från Redken.
  • Presentkort på Zalando.
  • Cheek + Lip tint från Modelco.
 
Så var vi då mitt i veckan igen.
Jag har hämtat ut månadens Glossybox och samtidigt skickat tillbaka två par underbara klackar som såklart var liiiite för små (som alltid).
Men jag har sörjt färdigt det nu och är istället glad över det underbara väder som vi bjuds på för tillfället.
Vilken otroligt härligt solig dag det har varit.
Det bara skriker vår överallt!
Nu är det hög tid för de där enorma snö- och ishögarna att smälta bort.
Jag har som vanligt åkt en del bil idag och skrålat med lite extra när denna låt strömmat ut ur högtalarna.
 
 
Sol, fågelkvitter, smältande snö, asfalt och Oskar Linnros......
 
Hoppas solen har skinit på er i mängder idag!


Du fick just mina vårkänslor att öka kraftigt :-)

så härligt med ett lyxig paket! Blir lätt att man inte tänker på sig själv annars och nu får du testa produkter som du inte provat innan. Får fundera på att gå med. Zalando har ju så mycket fint. Kul att du gillade mitt hemmapyssel. kram

Så tråkigt att inte skorna passade, men jaaa så härligt väder det varit. Men du boxen verkade ju bra denna gång =D

Jag fick min Glossybox idag också, alltid lika kul :)
Åh älskar Oskar Linnros nya låt!
KRAM

Älskar låten!
Det är den och Petter/Daniel adams ray "håll om mig" som går på repeat hos mig!
Sv: tack för fin kommentar ang min redigering!

Ja, visst är det lite tråkigt? Nu har jag iofs haft dom sen alla hjärtans dag, så jag har ju kunnat njuta maximalt av dom iallafall:D

Visst är det underbar med SOL! :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]