Dagens Lista

Dagens uppstigning: Den "riktiga" uppstigningen skedde kl 6 när telefonen ringde. Men innan dess hade en hel del uppstigningar skett under natten......
Dagens humör: Har varit riktigt bra! Men när jag kom hem och tröttheten slog till sjönk dessvärre det goda humöret något.
Dagens väder: Snöfall och runt nollan. Helt plötsligt kom vintern tillbaka.
Dagens klädsel: Större delen av dagen jobbuniform, före och efter jobbet jeansskjorta och svarta byxor och nu myskläder.
Dagens "har gjort": Lämnat grabbligan på förskolan. Jobbat. Dammsugit och svabbat golv när jag fick en timme för mig själv här hemma. Nattat barn.
Dagens "just nu": Bloggar, läser andra bloggar, kollar instagram och håller mannen sällskap i TV-soffan framför fotbollen.
Dagens "att göra": Gå och lägga mig hyfsat tidigt för en gång skull.
Dagens längtan: Att min älskade vän ska få må bra snart.
Dagens bästa: Att känslan av att jag har ett så roligt jobb kom över mig idag. I bland glömmer man bort det....
Dagens sämsta: Att vintern kom tillbaka.
Dagens drog: Godis! Varje dags drog......
Dagens kram: Till min vän som är så otroligt stark trots allt hon går igenom just nu.
 
Lista som jag lite nu och då lånar från Nina.
 
Och så Dagens tillbakablick:
 
Hoppglädje för ett år sedan.


Härlig lista, den kanske man får låna någon dag:))

Jadu, säg den dag som inte kantas av godis sug, men nu har nedräkningen mot lördagen börjat... bara TVÅ dagar kvar :)
Jag har lämnat över vabbandets stafettpinne till C som får ta sista hemma dagen med viggo idag ! ( jag jobbade i går oxå ) men i morgon återgår nog hela familjens shema till vardagen. HÄRLIGT !!
Kram

Åh vilken härlig lista! Önskar dig en fin dag! KRAM

Vissa listor är extra "roliga" att läsa, och den där är en av dom måste jag säga :-) Hoppas du la dig relativt tidigt igår kväll nu, kram!

Bra lista, den ska jag låna vid något tillfälle ;0)
Kram

Ohh sådan här liste måste jag också göra ngn gång och så härlig bild
Kramar

Bra lista & den var kul att läsa!
Hoppas att ni har haft en bra torsdag också.

kram kram

Härlig bild och bra lista. Hoppas du kom i säng i tid och får sova bra inatt iaf.

Kul att du lånar min lista :-)
Hoppas att du har haft en fin fredag!

KRAM









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]