Torsdagssol

Idag har det verkligen känts som vår i luften.
Solen har strålat och luften har varit riktigt behaglig.
Inga stormvindar som det bjudits på tidigare i veckan.
Helt plötsligt känns det som man har dubbelt så mycket energi och vårkänslorna bubblar för fullt i kroppen.
Barnen har fått vara friska i veckan och genast känns livet så mycket enklare.
 
Sol, vår och friska och glada barn är en underbar kombination!
 
 
I dag har mannen bjudit på god lax med ett täcke av fetaost, franska örter (creme fraiche) och sockerärtor.
Kan varmt rekommenderas då det smakade riktigt bra.
 
 
Fredag imorgon.
Hoppas ni är redo för helgen!


Vad gott det lät! Hackar du fårosten eller river du den?
Vad skönt med friska barn<3

Men mummmms så gott det låter, rinner ur munnen, samt så häärligt, här har det också varit vårväder idag och strålande sol

Ja, det är Please - Jeans, såååå snygga

Vist är det härligt med solen.
Laxen lätt jätte god. Kan du inte lägga ut receptet. Alltid kul med ny insperation =)
Kramiz

Vad härligt och läsa och solens strålar är verkligen magiska ibland :) Och jag håller med angående Sofias änglar, jag fattar inte varför jag ser det egentligen för jag börjar alltid må jätte dåligt :/

Definitivt redo för helg :) kram

S

Hoppas du får en mysig helg med din familj. O så hoppas vi på riktigt fint väder. :)

Vad gott det lät!
Så härligt med sol och värme, och glada barn! :-) Vill ha meeer, varje dag!!!

härliga bilder!

Vad härligt det låter. Att slippa sjukdomar gör väldigt mycket. Och så söt bild på sonen.
Grattis till 4 år också, jag undrar hur länge jag bloggat om man räknar de andra bloggarna jag bloggat på innan jag valde att blogga öppet.

Var du intresserad av att köpa plusplus i födelsedagspresent kan jag tipsa om en rabattkod på 25% hos ABC leksaker som gäller fram till 15 maj. Uppge koden PLUSPLUS2013 för att få rabatten.

Det såg gott ut!

Hoppas att du får en trevlig helg!
Stor kram!

Underbart med friska barn :)
Här är vi SÅ MYCKET redo för helg, ska verkligen bli super skönt.

kram kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]