Solbrillor på och Månadens Box

 
Har precis tittat på Korrespondenterna på svt 2.
I dag handlade det om sockerberoendet som allt mer börjar likna ett missbruk.
Känns väldigt skönt att jag tagit beslutet om en sockerfri månad med förhoppningen om att sedan kunna minska ner på sockerkonsumtionen avsevärt.
 
Hoppas på en "riktig" start av detta imorgon då jag även idag bara levt på vitt bröd (fullproppat med socker....). Mår dock bättre idag. Har orkat vara ute med grabbarna i underbart solsken en stund och på kvällen blev det en tur till affären.
Kände helt plötsligt ett enormt kött-behov och gick loss i köttdisken.
Så imorgon tänkte jag hugga tänderna i annat än sockrigt bröd.
 
I dag damp den efterlängtade glossiga boxen ner i brevlådan.
Dessvärre var det en ganska så stor besvikelse denna månad.
Nästan ingenting som föll mig i smaken....
 
  • "Teeth Whitening strips" från Smile LAB. (Kommer inte använda).
  • "Lip Blush" från Jelly Pong Pong. (Stark rosa färg som kanske kan funka i sommar när övriga ansiktet inte är lika likblekt som nu).
  • Expressmask från Decléor. (Använder aldrig ansiktsmasker).
  • Nail Repair från Trind. (Får inte ha något på naglarna pga jobbets hygienregler och detta ska penslas på varje dag).
  • Foundation med SPF 20. (Har inte testat ännu men hoppas på denna).
Hoppas på lite mer passande produkter nästa månad.
Det kan ju inte bli perfekt varje gång.


Härligt att det känns lite bättre och att du fått i dig lite, såklart ska du unna dig gott kött imorrn =D
kramar

Härligt att ni mår bättre, jag behövde också solglasögon idag med tanken på en vaken natt och sen dra sig till jobbet. Inte någon bra kombo. Var det ID fondation i den svarta boxen? trodde bara den fanns i veil i kakform, men kanske nåt nytt? kram

Supersnygg är du i brillorna dina =) Liknar mina lite tycker jag. Vad trist att det inte var mycket för dig denna gången, hoppas på bättring nästa månad =) Kram och ha en toppen dag!

Äsch då, men då kan det bara bli bättre nästa månad och nog får du donera det där till mig alltid ;) Ha en fin dag nu, kram!

Snygga brillor på snygg bloggerska!! Så duktig du är med en sockerfri period!! Ska verkligen ta en egen funderare över just detta... !

Kram P

Snyggo :-) Brillorna klär dig verkligen!!

Hoppas att du har hittat något annat smarrigt att äta idag, som inte var lika sockriga som mina chokladbollar :-)

KRAM

Snygga brillor. Köpt var...??? =)
Boxen var inget vidare denna gång. Vi får hoppas att den blir bättre till nästa gång ;)
Ha en trevlig kväll =)
KRAMIZ









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]