Trötta Fredagshälsningar

 Efter att ha vaknat 04.30 imorse - av mig själv (barnen sussade gott....),
suttit stilla en hel dag på planeringsdag,
ätit aningens för mycket,
tagit hand om två ännu tröttare förskolekillar (medan mannen och Lilleman var på kalas),
slarvat lite med träningen och bra kost de senaste dagarna
och deppat över en massa onödigt tråkiga utgifter,
känner jag mig skapligt fredagstrött och kommer nog stupa tidigt i säng ikväll.
 
Men det är ju då man ska försöka fokusera på det goda i livet.
Det positiva.
Och hoppas att man vaknar till en bättre (och piggare) dag imorgon.
 
Fredagens trötta:
Topp H&M, Byxor VILA och så Alfons.......


Skönt att lägga sig tidigt en sån dag... Jag lovar att allt känns bättre imorgon :)
Kram

Fina du och oj så tidigt du vaknade, hoppas att du får sova ut imorrn.

Kraaaaaam

Trodde det var ikväll du skulle ut, läste visst inlägget dagen efter ;-)
På fredagar brukar man vara trött efter en arbetsvecka och om du dessutom vaknade 4.30 förstår jag att du är trött, jag skulle nog stått upp o sovit ;-)
Ta nu en välfötjänt helg och vila.
Trevlig helg.

Hoppas du sover gott! kram

Då förstår jag att du var trött igår...hoppas allt är bättre idag! Trevlig lördag vännen, KRAM!

Ja verkligen super gott :)
Snygg outfit! :)

så fin du e :)
åh "härligt" att vakna tidigt av sig själv ;(









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]