The End

Så var då 6 veckor magcoaching över.
Jag har verkligen kämpat på så gott jag kunnat med både träning och kost.
Vågen och måtten har pekat nedåt trots att det egentligen inte var mitt huvudsakliga mål.
Eller vikten steg lite de sista två veckorna, men det berodde nog på styrketräningen (och antagligen pga att jag inte var riktigt lika nitisk med kosten som i början....).
 
Men som jag tjatat om tidigare så var syftet med detta att jag skulle få hjälp med mina delade magmuskler.
Och det har verkligen blivit så mycket bättre!
De är fortfarande delade och jag vet inte om de någonsin kommer gå ihop helt och hållet,
men jag tänker fortsätta att kämpa och hoppas.
 
"Efter bilder" är tagna och inskickade och när jag jämförde dem med de jag tog för sex veckor sedan är det verkligen skillnad, vad gäller magen.
 
Skulle så gärna vilja visa er, men att lägga upp bilder på mig själv i underkläder "on the wide web"
- där går min gräns! :)
 
Så jag bjuder istället på min målbild:
 
Hittad via google.


Hehe och jag som trodde det där var din mage. Tror s'kert du är jätte fin. Jag får se om jag vågar visa före och efter sen.

Åh nu blev jag nyfiken att se före- och efterbilder juu.. Du har gjort det för jäkla bra!:)

Fortsätt kämpa:) 6 veckor skulle jag aldrig kunna se förändring på, tror jag, man måste hitta balansen och utvecklas på sikt, det är då det blir på riktigt:)

Fortsätt kämpa !!

Den där magen skulle jag gärna "skaffa" mig oxå, och tanken är väl att försöka utöka träningen framöver...
men jösses, det kommer behövas massvis med tålamod och självdisciplin för att få en latmask som mig fit !?
KRAM

Vad duktig du har varit, och härligt med så bra resultat.
Kram

Nu jävlar kör vi hårt! Jag borde inte ens få kalla mig Fia Fit längre utan Fia Fet men nu är jag peppad att köra. När skitförkylningen är borta!

Kom igen tjejen!!!

Vad skönt att du märker skillnad!! Härligt! Tycker du har kämpat jättebra! Jag önskar att jag var lite mer disciplinerad med! :-)

Kram!!

Duktig du är och man blir inspererad av att träna mer själv när man läser din blogg! :)

Eli

Duktigt! Själv har jag diastis recti och inget kommer hjälpa förutom operation :( har varit hos flera läkare så jag kommer nog fixa de snart .... ;)
Kram

Bra jobbat!! Måste ändå vara skönt att känna att magen verkligen har stärkts och även om den aldrig blir sig riktigt lik så är det ju huvudsaken att den är stark och du "har kontrollen" !!

Kram P

Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med resultatet. Det är verkligen det viktiga!

Fasikens va du är bra :) Skulle du rekommendera magcoachningen till andra? Typ mig ;) jag har en konstant putmage och måste ta mig i kragen och göra nåt.... Det där kanske passar mig... Men måste man gå på gym och ha en massa hantlar och grejer hemma? Och gör man övningar som passar när barnen är vakna? Har ju en resande man och är skälv ofta och när barnen somnar sent orkar inte jag träna.... Oj, det blev många frågor här ;)
Ha en härlig kväll, kram fina du!!

Hihi förstår att du inte vill lägga upp de bilderna... Men vad kul att du lyckats så bra!
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]