Back to the Hoods

På förmiddagen har Lilleman och jag varit iväg på Knatteskutt.
En slags idrottsskola där man får mjölighet att prova på olika idrottsaktiviteter på leknivå.
Han kommer att gå där varje söndag denna termin och så får vi se om han fattar tycke för någon idrott som han sedan vill fortsätta med.
 
Lokalen vi var i ligger i våra gamla kvarter.
Där vi bodde innan vi flyttade till huset.
Precis i utkanten av centrum.
Jag stormtrivdes där. Kanske inte i lägenheten som var ganska så tråkig, men i området.
Supernära till allting i city, men samtidigt i utkanten så vi hade mycket grönområden och lekparker i närheten.
 
Lilleman och jag flanerad omkring där ett tag och jag åkte tre år tillbaka i tiden.
Vi gick förbi lekparkerna där Lilleman och jag spenderade våra dagar när jag var föräldraledig, vi gick förbi närbutiken där vi sprang titt som tätt och småhandlade, vi gick förbi hans gamla förskola och vår gata.
Allt förknippat med så starka minnen från tiden med vår förste son.
Tiden då allting förändrades.
Tiden då vi startade vår familj.
 
Jag och Lilleman för tre år sedan.
 
 


Gud vad du passar bra i mörkt hår! :)

Så fin du var i mörkt hår. Samt sådant ställe är pefekt så bor vi lite nu, nära till det mesta men ändå lite utanför =D

Vad mysigt att drömma sig tillbaka till gamla tider. Tänk vad tiden går fort!!

Hoppas att ni har haft en fin söndag!

KRAMAR

Åh, om man bortser från hårfärgen ser du ju ut som idag = inte en dag äldre. :-)

Kul med en liten tidsresa. Och knatteskutt låter kul, synd att det inte finns här.

Mysigt att minnas tillbaka :)
Fin du var i mörkt hår!

kram kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]