Glossybox



Denna månads box innehåll:
- Eau de Parfum från Love & Toast.
- Body Lotion från Aqualina med doft av sockervadd, hallon, fikonlöv och citrus.
- Lip Liner från MSCHIC (dessvärre inte riktigt min färg).
- Blusher från BM Beauty.
- Rougeborste från Glossybox (perfekt för jag behövde verkligen en ny).

Tyvärr låg inte den lyxiga långhelgen till Provance i min box.
Det hade ju inte suttit helt fel......


Aldrig fel med lite nya produkter =)

Härligt med en ny parfym att testa!

Kul att du är med och tävlar hos mig, lycka till:)

Kram

Åh. Du får hojta till vad du tycker om den där body lotion :-)

Kul med massa nya grejer.



Helt klart en film jag måste se då!

Vaddå? Vad är det där för box? Vad har jag missat?

Ser fint ut:)

Vad är det där för en rolig liten box? :-)

Pernilla: Nej, det är verkligen inte fel. Och riktigt spännande varje månad när boxen dimper ner i brevlådan :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]