Morgonhälsningar

 från en ej helt vaken, fräknig, morgonrufsig, näsflagande mamma.
 
 
En solig men mycket blåsig sista-dagen-på-jobbet-innan-sex-veckors-ledighet-för-mannen-fredag.
Mamman är som väntat "aningens" uppstressad över allt som ska göras idag inför morgondagens tripp till ett självklart soligt Öland.
Jag har verkligen SÅ MYCKET att göra, men har svårt att ta tag i något innan mannen kommer hem från jobbet pga mina grabbar.
Smågrabbarna ska husera hos mormor med man i eftermiddag/kväll så vi kan packa ostört.
Dvs slippa packa - packa upp (Alvin & Theo) - packa igen - packa upp (Alvin & Theo) osv....


Hoppas du hinner med allt, stressa lugnt och njut av sommaren:)

Öland, vad härligt!
Ha en lovely semester.
Kramar

Låter som en bra idé att göra dig av med smågrabbarna. :-D 6 veckor ledigt, härligt! Hoppas ni får det riktigt mys på Öland. :-)

Stressa inte ihjäl dig. Man brukar konstigt nog få med sig allt (och lite till) men skulle man mot förmodan glömma någonting, finns det säkerligen och köpa :-) Ha en bra Fredag nu, kram!

Jag älskar att packa:D
Men jag kommer verkligen ihåg hur svårt det var att packa när tjejerna var små, de gick och plockade i allt, saker och ting försvann liksom... hihi
Kram

Packa lugnt !!! :))

Bor själv på Öland och idag var det ju riktigt soligt och fint och varmt. Annars har det varit lite si och så med den varan. Men ni kanske tar med er fint väder när ni kommer! :-)

Svar: Ja igår var det ju jätte varmt och skönt! I dag har det varit lite svalare och molnigare, men ändå behagligt! Självklart har vi tagit med oss det fina vädret! :)
Hanna









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]