Gårdagen

 
 
Vi har verkligen haft sol varje dag sedan vi kom hit.
Dagarna har inte alltid startat upp strålande, men alltid slutat så.
Och skulle det inte varit väldigt blåsiga dagar hade vi varit helnöjda med vädret.
 
I går var det en sådan där dag som inte startade upp på bästa vis (vädermässigt),
men som framåt 17-tiden var alldeles solig och vindstilla.
Så vi tog med oss alla grabbar ner till havet för att de skulle få bada och gräva i sanden som de älskar.
En mysig kvällsaktivitet innan mannen och jag for iväg på en egen liten date.
 
En date som ledde till en annan date då mannen berättade om hur han har tänkt fira vår 5-åriga bröllopsdag som snart äger rum.
En aktivitet som självklart kräver inköp av en ny klänning :).
 
Så idag drar mamman iväg till Halmstad en sväng för att gå på klänningsjakt!
YEY!


Vilken härlig avslutning på dagen. Sommarkvällar kan verkligen vara mysiga

Men så mysigt, och jag förstår verkligen om "borta bra men hemma bäst" inte stämmer för stunden ;-) Lycka till på klänning jakten.

Härligt och vi har också haft några kanondagar med sol och värme!! Idag är det lite halvdant hoppas det vänder igen :)

Kram P

Va kul!
Hoppas dy hittade en snygg klänning :)

KRAM

guud va härligt !! Det är verkligen på kusten man ska vara på sommaren :) KRAM

Vad mysigt med en date, och att ni snart firar 5 år som gifta :) Och en underbar bild!

Låter spännande!!
Hoppas att du hittade något fint!

kram kram

Så det är där solen är ;-) Vi hade iaf fint väder här hemma idag så det tackar vi för :-D Härlig bild på din pojke.

Vilken underbar bild! Och mysigt med en date :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]