Slutet Närmar Sig......

Snart bara en dag kvar av 2012.
Känns som om det här året har gått så otroligt fort.
Kan tänka mig att den känslan till viss del har att göra med att vår vardag är ganska så intensiv med tre små grabbar och dagarna har en viss förmåga att bara svischa förbi.
 
Men även om dagarna ibland är lite väl intensiva är det samtidigt så härligt just nu med smågrabbarna.
De senaste veckorna har det hänt så mycket och de utvecklas i en rasande fart.
Särskilt Theo som hela tiden har legat någon månad "efter" sin jämngamla bror.
 
 
De är nästan alltid på strålande humör (även fast Theo den senaste tiden har visat prov på ett väldigt bestämt temperament). De busar, skrattar och spexar och älskar när de får lite extra uppmärksamhet.
 
 
Bland det roligaste som finns är att busa med storebror och stundtals kan de tre leka riktigt bra tillsammans.
Att jaga och jagas är otroligt roligt.
 
I kväll när mannen och jag satt och åt middag på tu man hand konstaterade vi än en gång att det känns så otroligt att vi faktiskt har TRE underbara små killar.
Det hade vi aldrig trott för ett antal år sedan.
 
 
Nu laddar vi för årets sista dag som ska spenderas tillsammans med goda vänner.
 
Vad har ni för nyårsplaner?
 


Så härliga de är

GOTT NYTT ÅR till er nu
kramar

Vist har året gått fort. Känns som man inte hänger med.
Vi ska umgås med kär vänner som är på besök från Göteborg.
Vill önska dej ett GOTT NYTT ÅR
KRAM GUNILLA

Hellooo nice blogg du har bruden kolla in i min blogg och kommentera

Vilka härliga bilder på barnen.









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]