Vinst.

Jag som aldrig vinner något har faktiskt gjort det nu.
Då pratar vi dessvärre inte om en stor pengavinst som skulle sitta ganska så fint nu.
Dock något annat som passar en mamma med tre blöjbarn ganska så bra.

Nämligen presentcheckar från Libero.
Var med och tävlade hos denna tjej och hade tur.

Så nu får man väl ge sig ut på blöjshopping när det inte blev en pengavinst till annan shopping.....



Gud vilka coola är det en ny kollektion? Visst var det underbart väder, vi har varit ute och ätit och tagit en långpromenad nu soffmys. Hoppas du får sova sött!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]