Antiklimax!

Så var vi då hemma igen.
Det hade inte hänt någonting sedan igår.
De kunde sätta igång det om vi ville, men eftersom det var så pass omoget skulle det antagligen bli en väldigt utragen förlossning på flera dygn och det är jag inte intresserad av.

Så vi fick åka hem igen med några sömntabletter och en ny tid på måndag.
Det är ju lite jobbigt rent mentalt när man verkligen ställt in sig på att de skulle komma idag eftersom det lät så igår, men men.....

Jag mår bra och bebisarna mår bra så då finns det ju ingen anledning att tvinga fram något, men jag hade verkligen sett fram emot att få krama de där två små ungarna i kväll........










Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]